پشتیبانی دائمی

خانه / پشتیبانی دائمی

پس از نصب دوربین مدار بسته و دزدگیر و…. هرگونه خدمات مشاوره ای و پشتیبانی توسط گروهی از دوستان شما در محیط صمیمی و دوستانه اما تخصصی انجام خواهد شد.

هجده ماه گارانتی تعویض.

 

درصورتی که محصول ارسال شده و نصب شده از طرف تیم مهندسی چشم بدار برای شما دارای مشکلات فنی باشد تا هجده ماه جنس و کالای خریدار شده شما تعمیر یا سرویس و یا تعویض می شد.

۱۰ سال خدمات پس از فروش

 

چنانچه کالای خریداری شده با ایراد فنی رو به رو شده باشد تیم پشتیبای فنی چشم بیدار  در صورت تماس با ما   تعمیرات دستگاه را با هزینه کم تعمیر خواهد نمود.

 

شرایط گارانتی محصولات چشم بیدار(اعلام سرقت و حریق و دوربینهای مداربته-سیستمهای امنیتی و مراقبتی)

 

* در حفظ کارت ضمانتنامه دقت فرمایید، زیرا المثنی صادر نمی گردد.
* هزینه حمل دستگاه به واحد های فنی شرکت بعهده خریدار می باشد.
*اشکالاتی ناشی از نرم افزار به هیچ عنوان شامل ضمانتنامه نمی باشد.
*دریافت کارت ضمانت نامه به منزله پذیرش شرایط ضمانتنامه از طرف خریدار می باشد.
*ارائه کارت ضمانتنامه جهت رفع عیب دستگاه الزامی است، در غیر این صورت هزینه تعمیرات و لوازم یدکی نقداً دریافت میگردد.
*ضمانتنامه فقط با برچسب هولوگرام دارای ارزش قانونی می باشد، درصورت مخدوش شدن و یا عدم وجود هولوگرام این کارت فاقد اعتبار می باشد.
*چنانچه پلمپ دستگاه باز شده باشد و یا شماره سریال ضمانتنامه یا دستگاه مخدوش و یا با یکدیگر مطابقت نداشته باشد، ضمانتنامه از درجه اعتبار ساقط است.

مواردی که کالا را از گارانتی خارج می کند

 

۱- مخدوش یا فک شدن شماره سریال، هولوگرام یا پلمپ دستگاه.
۲- کلیه صدمات فیزیکی شامل ضربه، شکستگی، له شدگی، خراشیدگی، نوسانات برق، ریختن مایعات، اقدام به تعمیر توسط افراد غیر مجاز، نصب غیر صحیح لوازم جانبی، اتش سوزی، گرد و خاک و حوادث طبیعی.
۳- هر گونه آسیب ظاهری نظیر سوختگی قطعات روی برد، تاب برداشتگی کالا، زنگ زدگی، اکسیده شدن.
۴- عدم استفاده از برق مناسب و بدون نوسان ( عدم اسفاده از استابیلایزر و UPS آنلاین ).
۵- عدم وجود ارت مناسب ( اختلاف پتانسیل بین ۱ تا ۳ ولت ) و یا عدم اتصال ارت به پریزی که دستگاه به آن متصل است.
۶- مناسب نبودن دمای اتاق سرور ( بالاتر از ۱۸ درجه سانتیگراد ).
۷- درصورتیکه خرابی دستگاه ناشی از نوسانات برق، نفوذ مایعات، آتش سوزی، وارد آمدن ضربه، استفاده نادرست ازدستگاه، تخریب عمدی، سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیر استاندارد و هرگونه ایراد فیزیکی باشد ضمانت نامه از درجه اعتبار ساقط خواهد بود.

 

ساعات و نحوه پذیرش:

 

* ساعات پذیرش و تحویل دستگاه همه روزه از ساعت ۹ لغایت ۱۶، غیر از روزهای پنج شنبه و تعطیلات رسمی می باشد.
* مراجعین پس از تحویل دستگاههای خود رسید دریافت می کنند. بدیهی است که ارائه رسید مذکور به هنگام تحویل دستگاه الزامی است

 

 

 

شماره تماس دفتر چشم بیدار- سیستمهای امنیتی و مراقبتی

۰۹۱۸۷۳۲۹۱۸۰      مهندس حق پناه